The Wedding!

Hoi allemaal,

Een groet uit Pakistan op een nieuwe website! Aangezien ik waarbenjij.nu niet meer kan openen, heb ik deze website geopend. Er is ondertussen weer veel gebeurd; een vliegtuig crash in Islamabad, de overstromingen die me extra veel werk opleveren, de vakantie in Nederland en een lang weekend Parijs!

De meesten weten het al, maar voor diegene die ik nog niet heb gesproken; Zeeshan en ik gaan trouwen in Februari 2011 in Pakistan! Er zal nog een klein feestje volgen in Nederland, maar het grote feest zal gehouden worden op de 26e Februari in Islamabad (henna feest)& 4 maart in Bahawalpur (dinner/receptie). Iedereen is bij deze uitgenodigd voor het huwelijk in Pakistan, al begrijp ik dat (1)het niet om de hoek is, (2) het tijdens carnaval is en (3) het voor jullie niet het gezelligste vakantie land lijkt

Laughing
. Maar ik ben blij dat er toch vrienden/familie leden besloten hebben om te komen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Het ziet er ook naar uit dat ik nog wel even zal blijven werken in Pakistan; de overstromingen (die echt heel erg zijn) zorgen voor nieuwe belangstelling van de donoren....en dus heb ik een contract verlenging van 2 jaar gekregen

Laughing
. Eindelijk wat zekerheid!

De volgende keer een langer berichtje, aangezien veld bezoeken aan de overstroomde gebieden, het huwelijk van Shana's zusje, dubai en Bahawalpur op het programma staan.

Veel liefs

Maaike

ps. Als iemandgeïnteresseerd is om te komen, pls let me know! Dan kan ik kleding en andere dingenregelen ;-)

Reacties

Reacties

Eline

Maai!!! Echt super leuk nieuws :) Gefeliciteerd!!
Klinkt echt positief allemaal, ben echt blij voor je!
x

Dieck

Jo Maaike,

Vette shit! Nogmaals gefeliciteerd! Ik ben nog ff in beraad met mezelf en mijn financien of ik wel of niet naar Pakistan kom!

Els

Hey Maai?

Ten eerste nogmaals proficiat natuurlijk met jullie huwelijk?ik heb er iig ook al veel zin in???En ook proficiat met je nieuwe contract?echt vet relaxed?Ik bel je als ik in nederland ben volgende week? ben nu nog in hong kong. Xxx Els

Els

en de vraagtekens betekenen uitroeptekens

Joka Duijvesz

Hoi Maaike en Zeeshan,

Wij zijn net terug uit Pakistan en hebben enorm genoten van jullie bruiloft en de ontvangst alsdaar. Jullie hadden alles fantastisch georganiseerd. De vlucht, het verblijf (de guesthouses in Isalamabad en Bahawal Pur) , de kleding, de feesten, de ontvangst door de familie van Zeeshan: alles was goed geregeld en we hebben genoten.
Rust nu maar uit en geniet van elkaar!

Groeten,

GeertJaap, Joka en Rozan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!